Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (6)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Сілічєва Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
1.

Сілічєва Н. Є. 
Корпоративне управління і його роль в забезпеченні беззбитковості і конкурентоспроможності промислових підприємств [Електронний ресурс] / Н. Є. Сілічєва // Вісник соціально-економічних досліджень. - 2013. - Вип. 1. - С. 153-157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsed_2013_1_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 159.771 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Сілічєва Н. Є. 
Малий бізнес в Україні: стан та преспективи розвитку [Електронний ресурс] / Н. Є. Сілічєва // Економічні інновації. - 2015. - Вип. 59. - С. 303-309. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecinn_2015_59_35
Попередній перегляд:   Завантажити - 255.555 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Сілічєва Н. Є. 
Соціальна відповідальність в системі корпоративного управління [Електронний ресурс] / Н. Є. Сілічєва // Вісник соціально-економічних досліджень. - 2011. - № 2. - С. 323-328. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsed_2011_2_55
Попередній перегляд:   Завантажити - 419.435 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Кічук Н. В. 
Інноваційно-інвестиційна складова розвитку економіки України [Електронний ресурс] / Н. В. Кічук, Н. Є. Сілічєва // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Економіка. - 2017. - Вип. 1(2). - С. 77-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuec_2017_1(2)__13
Попередній перегляд:   Завантажити - 731.005 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Сілічєва Н. Є. 
Напрями активизації транскордонної співпраці у регіональному розвитку [Електронний ресурс] / Н. Є. Сілічєва // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Економіка. - 2017. - Вип. 1(2). - С. 160-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuec_2017_1(2)__28
Попередній перегляд:   Завантажити - 694.521 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Сілічєва Н. 
Конкурентоспроможність промислових підприємств на ринку металопрокату в Україні [Електронний ресурс] / Н. Сілічєва, К. Ромадан // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]. - 2019. - № 1. - С. 147-167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nv_2019_1_12
Одна з найважливіших задач розвитку підприємства і країни в цілому, нерозривно пов'язана з ефективністю виробництва, забезпечення випуску необхідної кількості сучасних виробів та покращення якості, досягнення конкурентоспроможності продукції на світовому ринку. Загострення конкурентної боротьби (за збут своєї продукції, за місце на ринку) поміж фірмами-виробниками змушує шукати їх нові засоби впливу на рішення покупців. Одним з таких шляхів є створення товарів покращеного рівня якості. Передовий закордонний досвід свідчить, що якість, безперечно, є найбільш вагомою складовою конкурентоспроможності, але разом з тим, можливості реалізації продукції, крім якості, визначаються значним числом параметрів і умов, більшість з яких розповсюджується не тільки на товар, але і на підприємство, фірму і навіть країну. Поняття конкурентоспроможності інтерпретується і аналізується в залежності від економічного об'єкту який розглядається. Безумовно, критерії, характеристики і фактори динаміки конкурентоспроможності на рівні товару, фірми, корпорації, галузі, національного господарства, або нації мають свою специфіку. Аналіз конкурентоспроможності може проведений для кожного з рівнів, в залежності від цілей дослідження. Конкуренція - важливий елемент механізму саморегулювання ринкової економіки і водночас конкретна форма її функціонування. У перекладі з латинської це слово означає "сходитися", "стикатися". Конкуренція - це суперництво між суб'єктами ринкової економіки за найкращі умови виробництва, вигідну позицію на ринку тощо. Вона є тією ринковою силою, що забезпечує взаємодію попиту і пропозиції, яка урівноважує ринкові ціни. Якщо говорити про поняття конкурентоспроможності на макрорівні, то воно відображає позиції національної економіки в системі міжнародних відносин, головним чином в сфері міжнародної торгівлі, і одночасно її здатність зміцнювати позиції. Це найбільш важливий, але не єдиний аспект поняття конкурентоспроможності нації. Слід враховувати здатність зберігати і нарощувати темпи економічного зростання, зайнятості, реальні доходи громадян.
Попередній перегляд:   Завантажити - 494.502 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Янгьоз А. 
Шляхи підвищення конкурентоспроможності ТОВ "БК "Бастіон" [Електронний ресурс] / А. Янгьоз, Н. Сілічєва // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]. - 2019. - № 1. - С. 167-185. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nv_2019_1_13
Розглянуто наукові підходи щодо визначення поняття конкурентоспроможності підприємства. Запропоновано вирішення проблеми формування напрямків підвищення ефективності конкурентоспроможності будівельних підприємств. Розглянуто основні стратегічні пріоритети підвищення конкурентоспроможності будівельних підприємств. Запропоновані напрямки дії управління конкурентоспроможності будівельних підприємств в умовах ринку. Перераховано основні способи підвищення конкурентоспроможності підприємств. Визначено новий комплекс інструментів для реалізації маркетингового механізму управління конкурентоспроможністю будівельних підприємств в умовах ринку. Окреслені основні найбільш пріоритетні напрямки розбудови продуктивних відносин будівельного підприємства як основи ефективного управління конкурентоспроможністю підприємства. Проведено SWOT-аналіз діяльності будівельної компанії "Бастіон". За результатами аналізу впливу зовнішніх та внутрішніх факторів, виявлені сильні і слабкі сторони, загрози та можливості діяльності будівельного підприємства. Сформульовані подальші стратегії розвитку будівельного підприємства "Бастіон", з метою ведення, в подальшому, ефективної господарської діяльності та підвищення рівня його конкурентоспроможності. Для розробки загальної стратегії підвищення конкурентоспроможності будівельного підприємства "Бастіон", запропоновано визначити результат фокусування на внутрішніх факторах конкурентоспроможності: маркетингова діяльність; менеджмент; система управління; економічна безпека; репутація підприємства; фінансова, інноваційна та інвестиційна діяльність; кваліфікація персоналу; конкурентна стратегія.
Попередній перегляд:   Завантажити - 509.267 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Денисюк Т. 
Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства [Електронний ресурс] / Т. Денисюк, Н. Сілічєва // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]. - 2014. - № 9. - С. 202-205. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nv_2014_9_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 290.083 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Сохраньова А. 
Оцінка конкурентоспроможності Одеського регіону в умовах глобалізації [Електронний ресурс] / А. Сохраньова, Н. Сілічєва // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]. - 2018. - № 10. - С. 221-234. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Naykvo_2018_10_13
На сучасному етапі розвитку Україна є державою, що динамічно розвивається і прагне більш активно включитися у світові суспільно-економічні процеси, інтегруватися в європейське співтовариство. Така спрямованість розвитку потребує нових підходів до використання економічного, людського та природно-ресурсного потенціалу регіонів, що забезпечить досягнення якісно нового рівня ефективності та конкурентоспроможності економіки та життя населення. Тому одним із важливих завдань сьогодення є сприяння конкурентоспроможності регіонів, її формуванню, підтриманню та посиленню. Пріоритетними напрямами підвищення конкурентоспроможності регіону на сучасному етапі економічного розвитку держави є: стабілізація економіки і соціальної сфери; розвиток і диверсифікація аграрного та агропромислового виробництва; розвиток інфраструктури та наближення її якості до стандартів ЄС; поширення ідей державно-приватного партнерства за європейським зразком; активізація співпраці у рамках єврорегіонів як чинник зростання конкурентоспроможності. Важливим фактором конкурентоспроможності Одеської області є вигідне геополітичне положення. Одеська область - приморський і прикордонний регіон України. По території області проходять державні кордони України з Румунією і Молдовою. На півдні Одеська область своєю окраїною виходить до Чорного моря. Будучи частиною морського фасаду країни, Одеська область значною мірою сприяє активній участі України в роботі країн-членів Чорноморського Економічного Співробітництва. Одеська область має також значний експортний потенціал і можливості для того щоб бути конкурентоспроможною в умовах глобальної економіки. Впровадження відповідних заходів і систем підтримки експорту і експортерів області призведе до підвищення конкурентоспроможності товарів Одеської області на міжнародних ринках.
Попередній перегляд:   Завантажити - 479.031 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського